Search
Close this search box.

لیست آزمون‌ها

  • همه دسته ها
  • تشخیص اختلالات
  • زناشویی
  • شخصیت‌شناسی
  • شغلی و سازمانی
  • کودک و نوجوان
  • کیفیت زندگی
  • هوش
  • ساير آزمون‌ها
همه دسته ها
  • همه دسته ها
  • تشخیص اختلالات
  • زناشویی
  • شخصیت‌شناسی
  • شغلی و سازمانی
  • کودک و نوجوان
  • کیفیت زندگی
  • هوش
  • ساير آزمون‌ها
adhd-disorders

سنجش بیش‌فعالی کودکان – فرم والدین

نقص توجه و تمرکز، مشکلی است که ممکن است خیلی از ما با آن مواجه باشیم؛ اگر این نشانگان سمت و سوی تکانش‌گری به خود بگیرد و فعالیت روزمره، تحصیلی و  کاری افراد را مختل کند؛ نیاز به برسی و حل مشکل دارد.

بیشتر →
Problem-solving

سرمایه‌ روانشناختی لوتانز

سرمایه روانشاختی یک حالت روانشناختی مثبت و رویکرد واقع گرا نسبت به زندگی است که از امید، خوش بینی، تاب آوری و خودکارآمدی تشکیل می‌شود و افراد را به چالش می‌کشاند تا در جستجوی این سوال برآیند که چه کسی هستند.

بیشتر →
MBTI TEST

شخصیت‌شناسی MBTI

MBTI آزمون شخصیت‌شناسی است که به شما کمک می‌کند در مورد ویژگی‌های شخصیتی، علاقمندی و توانمندی‌های خود به بینش و خودشناسی برسید. به نقاط قوت و اولویت‌های‌تان، خود آگاهی پیدا کرده و بتوانید ارتباطی موثر با دیگران برقرار سازید.

بیشتر →

تست شخصیت‌شناسی نئو – 5 عاملی

تست نئو، از جامع‌‌ترین و پراستفاده‌ترین آزمون‌های شخصیت‌شناسی می‌باشد. این آزمون، ابزاری مناسب برای شناسایی و ارزیابی 5 عامل شخصیتی شما از جمله تجربه‌پذیری، وجدان‌گرایی، برون‌گرایی، سازش‌پذیری و روان‌رنجوری است.

بیشتر →
برونگرایی و درونگرایی و میان‌گرایی

برونگرایی و درونگرایی

این آزمون، پرسشنامه‌ای مناسب برای رسیدن به این جواب است که شما برونگرا هستید و یا درونگرا؟ حتی اگر در هیچ یک از این دو گروه قرار نداشته باشید، این تست می‌تواند طیف میانه‌گرا بودن شما را نیز روشن ساخته و شما را به خودآگاهی رساند.

بیشتر →
hope

ارزیابی امید به زندگی میلر

مقیاس امید به زندگی میلر، پرسشنامه‌ای جهت ارزیابی میزان امید به زندگی افراد است. در این پرسشنامه به میزان امید به زندگی خود، آگاه شده و می‌توانید در جهت ارتقای آن و پیش‌گیری از چالش‌های روانی خود کوشش کنید.

بیشتر →
Resilience

ارزیابی تاب‌آوری کونور و دیودسون

آزمون تاب‌آوری کونور و دیودسون، مقیاسی برای ارزیابی سطح تاب‌آوری و تحمل‌پذیری افراد است. با شرکت در این آزمون، قادر خواهید بود میزان تاب‌آوری خود را ارزیابی کنید و در جهت ارتقای این قابلیت و افزایش کیفیت زندگی کوشش کنید.

بیشتر →
Marriage satisfying

رضایت‌ زناشویی همسران

آزمون رضایت‌مندی همسران، میزان رضایت شما از زندگی مشترک با همسرتان را ارزیابی می‌کند. این آزمون کیفیت زندگی زناشویی‌ همسران را می‌سنجد و میزان رضایت و شادمانی شما با همسرتان را در زندگی مشخص میکند.

بیشتر →
sexual-function

سنجش عملکرد جنسی زنان

این آزمون، به برسی میزان و کیفیت عملکرد جنسی زنان در رابطه زناشویی پرداخته و با سنجش عواملی از جمله میل جنسی، تحریک، ارگاسم، درد در حین رابطه و میزان رضایت‌مندی از رابطه به بهبود کیفیت و میزان رضایتمندی از زندگی زناشویی کمک می‌کند.

بیشتر →
تیپ شخصتیی a و b

سنجش تیپ شخصیتی A و B

همگی ما انسان‌ها از ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردار هستیم و مدل شخصیتی متفاوتی براساس ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری خود داریم. با این آزمون به خوبی می‌توان از بودن در تیپ شخصیتی A و یا B آگاه شده و به خودآگاهی بیش از پیش رسید.

بیشتر →
intimacy-in-marriage

سنجش صمیمیت در زندگی الکسیس

صمیمیت در زندگی از مولفه‌های داشتن زندگی شاد و موفق است. با این آزمون به خوبی می‌توانید، میزان صمیمیت جاری در زندگی مشترک با همسرتان را ارزیابی کرده و برای حفظ و ادامه رابطه‌ای رضایت‌بخش تلاش کنید.

بیشتر →
صمیمیت زناشویی

سنجش صمیمیت زناشویی آسوده

آزمون صمیمیت زناشویی آسوده و همکاران از جمله آزمون‌های مناسب جهت ارزیابی میزان صمیمیت جاری در زندگی زناشویی شما و همسرتان می‌باشد که به خوبی میتواند مولفه‌هایی از جمله نزدیکی عاطفی، معنوی، عقلانی و جنسی را مورد برسی قرار دهد.

بیشتر →
هوش چندگانه گاردنر

سنجش هوش چندگانه گاردنر

امروزه دیگر کسانی را که در محاسبات ریاضی قوی هستند را فردی باهوش نمی‌دانیم. بلکه معتقدیم افراد، با توانمندی‌های متفاوت، هوش‌های متفاوتی را نیز دارا هستند. با این تست می‌توانید نقاط قوت و هوش غالب خود را شناسایی و آن را بهبود بخشید.

بیشتر →
هوش هیجانی

سنجش هوش هیجانی (EQ) بار – آن

آزمون هوش هیجانی یا هوش عاطفی (EQ)، مهارت‌های فردی، بین فردی، انطباق‌پذیری و مدیریت هیجان شما را می‌سنجد. با این آزمون نسبت به توانمندی‌های ارتباطی و حل مساله خود آگاهی یافته و در جهت ارتقای آن کوشش کنید.

بیشتر →
Problem-solving

سنجش مهارت حل مساله

افراد در زندگی روزمره و حرفه‌ای خود با مشکلات و معضلات پیچیده‌ای روبه‌رو می‌شوند که رفع آن‌ها نیاز به یادگیری مهارت حل مسأله دارد. با این آزمون، مهارت حل مسئله خود را ارزیابی کرده و در صورت لزوم جهت بهبود و ارتقای آن تلاش کنید.

بیشتر →
communication-skill

سنجش مهارت ارتباطی بارتون

برخورداری از مهارت‌های ارتباطی، سکوی پرشی است که می‌تواند به شما در شکل‌‌گیری و پیش برد ارتباطات کاری، دوستانه و خانوادگی شما کمک کند. با این آزمون، مهارت‌های کلامی، شنود و بازخوردی خود را ارزیابی کرده و در جهت بهبود آن تلاش کنید.

بیشتر →
quality-of-life

سنجش کیفیت زندگی مرتبط با سلامتی

با این آزمون می‌توانید کیفیت زندگی خود را که ناشی از عواملی از جمله شادی و نشاط، سلامت عاطفی، سلامت عمومی، عملکرد اجتماعی، عملکرد جسمانی، محدودیت‌های ایفای نقش ناشی از مشکلات هیجانی و وضعیت سلامت جسمانی است، ارزیابی کنید.

بیشتر →

سنجش سلامت روانی GHQ

با آزمون سلامت روان GHQ، سلامت روان خود در ابعاد احساس خستگی، مقابله با مسائل زندگی، اضطراب و بی‌خوابی و افسردگی و گرایش به خودکشی را برسی کرده و درصورت وجود مشکل جهت بهبود آن و دستیابی به رضایت از زندگی تلاش کنید.

بیشتر →
self-esteem

سنجش خودکارامدی عمومی

خودکارآمدی، باور و احساس درونی فرد از توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود است. فرد با داشتن سطح مشخصی از خودکارآمدی می‌تواند به اهداف و خواسته‌های خود دست یابد. با این آزمون میزان خودکارامدی خود را ارزیابی کرده و آن را ارتقا دهید.

بیشتر →
self-esteem-coopersmith

سنجش عزت نفس کوپراسمیت

عزت نفس، احساس درونی ارزشمندی است که خودمان به خودمان داریم. عزت نفس، عشق و آرامشی است که خود را لایق آن می‌دانیم و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم. با این آزمون به ابعاد عزت نفس خود آگاه شده و نقاط قوت و ضعفتان را بشناسید.

بیشتر →
teenage-social-skill

سنجش مهارت‌های اجتماعی نوجوانان

مهارت‌های اجتماعی، شامل رفتارهایی است که نوجوانان برای بودن در اجتماع و برقراری ارتباط موثر به آن نیازمندند. با آزمون‌ مهارت‌های اجتماعی، به میزان رفتارهای مطلوب و نامطلوب اجتماعی خود آگاه شده و جهت بهبود آن تلاش کنید.

بیشتر →
Job-compatibility

سنجش سازگاری شغلی

شغل هر شخص بخش وسیعی از زندگی او را در برمی‌گیرد. به همین خاطر ضروری است که در شرایط و محیط کار متناسب خود قرار گرفته و از آن رضایت داشته باشد. با این آزمون، می‌توانید میزان سازگاری شغلی خود را ارزیابی کنید.

بیشتر →

سنجش طرحواره یانگ (فرم کوتاه)

طرحواره، چارچوب‌هایی است که در ذهن افراد از تجربیات پیشین‌شان شکل گرفته است و بر نگرش و رفتارهای افراد تاثیر می‌گذارد. اینکه به یک مساله پیش آمده چگونه نگاه کنید و چه رفتاری داشته باشید، برگرفته از طرحواره‌های سازگار و ناسازگار ذهنی شماست.

بیشتر →
internet-addiction

سنجش اعتیاد به اینترنت

آزمون اعتیاد به اینترنت، آزمونی خوب جهت ارزیابی و برسی میزان وابستگی به فضای مجازی و دوری از دنیای واقعی است. با این آزمون به خوبی می‌توانید میزان استفاده‌تان از اینترنت را برسی کنید و درصورت لزوم برای استفاده مطلوب‌تر، برنامه‌ریزی کنید.

بیشتر →
Male sexual satisfaction

سنجش رضایت جنسی مردان

این آزمون، ابزاری مناسب جهت ارزیابی رضایت جنسی، شرم جنسی، قاطعیت جنسی. اضطراب جنسی، بهداشت جنسی، ترس جنسی و اجبار جنسی در روابط زناشویی است. با این ابزار رضایت جنسی خود را در روابط برسی و جهت بهبود آن تلاش کنید.

بیشتر →
Marital intimacy

سنجش نیازهای صمیمیت زناشویی

صمیمیت زناشویی شامل صمیمیت عاطفی، روانشناختی، عقلانی، جنسی، بدنی، معنوی، زیباشناختی، اجتماعی- تفریحی است. با این آزمون به خوبی می‌توانید به نیازهای صمیمیت زندگی مشترکتان آگاه شده و جهت بهبود این صمیمیت تلاش کنید.

بیشتر →
Marital Satisfaction

سنجش رضایت زناشویی انریچ

این آزمون، به ارزیابی عواملی که به رضایت از زندگی با همسرتان منجر می‌شود، می‌پردازد. در این آزمون عواملی از جمله، مسائل شخصیتی، ارتباط زناشویی، حل تعارض، نظارت مالی، اوقات فراغت، جهت‌گیری عقیدتی و … مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

بیشتر →
Schizophrenia

علائم مثبت و منفی اسکیزوفرنی

بیمارانی که ابتلا به اختلال اسکیزوفرنی در آنان تشخیص داده شده با این آزمون، می‌توانند نشانگان مثبت و منفی و علائم اختلال را شناسایی کرده و به میزان شدت بیماریشان آگاه شده و از طریق این آزمون، اختلال خود را تحت کنترل داشته باشند.

بیشتر →
OCD

سنجش وسواس فکری – عملی مادزلی

با آزمون وسواس فکری عملی مادزلی، میزان و شدت علائم وسواس فکری و وسواس عملی را در ابعادی از جمله: از جمله بازبینی، تردید و شک، شستن و کندی تکرار در خود ارزیابی کرده و در صورت مشاهده شدت بالای نشانگان جهت رفع آن کوشش کنید.

بیشتر →
premature ejaculation

سنجش انزال زودرس

زود انزالی، یکی از شایع‌ترین اختلالات مردان در برقراری روابط جنسی است. آزمون انزال زودرس، ابزاری مناسب جهت ارزیابی زود انزالی در آقایان است. با این آزمون احتمال ابتلا به این اختلال و شدت آن را مورد دارزیابی قرار دهید.

بیشتر →
Children-depression

سنجش افسردگی کودک ماریاکواس

آزمون سنجش افسردگی کودکان و نوجوانان، ابزاری مناسب جهت سنج و ارزیابی میزان و شدت افسردگی در این گروه سنی است. این آزمون با غربالگری نشانگان مثبت و منفی این اختلال، در تشخیص افسردگی در گروه سنی کودک و نوجوان بسیار دقیق عمل می‌کند.

بیشتر →
Sexual-self-concept

سنجش خودپنداره جنسی

آزمون خودپنداره جنسی، آزمونی مناسب برای ارزیابی و سنجش هویت و عملکرد جنسی شماست. در این آزمون 20 مولفه از جمله: اضطراب جنسی، جرات ورزی جنسی، اعتماد و رضایت جنسی شما مورد ارزیابی قرار گرفته و می‌توانید نسبت به آن آگاه شوید.

بیشتر →
Sexual self-efficacy

سنجش خودکارامدی جنسی

آزمون سنجش خودکارآمدی جنسی، به ارزیابی باورها و نگرش‌های فرد از توانمندی‌ خود در برقراری رابطه‌ی جنسی با دیگری می‌پردازد. اینکه تا چه میزان خود را از لحاظ جنسی فرد توانایی بدانید، به میزان خودکارآمدی جنسیتان مربوط است.

بیشتر →
well-being

سنجش بهزیستی روانشناختی ریف

بهزیستی روانشناختی، از عوامل مهم و تاثیرگذار در حال خوب و رضایت از زندگی افراد است. در این آزمون مولفه‌هایی از جمله: پذیرش خود، روابط مثبت با دیگران، خودمختاری، تسلط بر محیط، زندگی هدفمند و رشد شخصی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

بیشتر →
anxiety

سنجش اضطراب بک

اضطراب، حالتی هیجانی است که با ترس و نگرانی همراه است. این اختلال می‌تواند زندگی روزمره شما را مختل کرده و آن را تحت تاثیر خود قرار دهد. با آزمون اضطراب بک، میزان و شدت ابتلا به این حالت اضطرابی را برسی کنید.

بیشتر →
Exam disorder

سنجش اضطراب امتحان

اضطراب امتحان، یکی از شایع‌ترین اضطراب‌هایی است که در تمامی سنین تجربه می‌شود. این حالت اضطرابی شایع در عملکرد تحصیلی افراد تاثیر گذاشته و می‌تواند مانعی در مسیر موفقیت تحصیلی باشد. با این آزمون میزان اضطراب خود را برسی کنید.

بیشتر →
Disease perception

سنجش ادراک بیماری

آزمون ادراک بیماری به فرد کمک می کند تا نگرش و ادراک خود از وضعیت و سلامت جسمانی‌ش را بسنجد. این که فرد چه ادراکی از بیماری‌اش دارد؟ پیامدهای بیماری خود را چگونه برآورد می‌کند؟ به درمان امیدوار است یا خیر و …

بیشتر →
Postpartum Depression

سنجش افسردگی پس از زایمان

اگر به تازگی مادر شده‌اید و اوضاع آنطور که فکر می‌کنید پیش نمی‌رود و با نوسانات خلقی و مشکلاتی مواجه شده‌اید؛ با آزمون افسردگی پس از زایمان، احتمال ابتلای خود به افسردگی را برسی کرده و میزان و شدت آن را ارزیابی کنید.

بیشتر →
death anxiety

سنجش اضطراب مرگ

گاهی اوقات اضطراب نشات گرفته از مواجه با مرگ به قدری شدید می‌شود که روند زندگی فرد را مختل ساخته و مانع از ادامه جریان زندگی روزمره او می‌شود. این آزمون به شما کمک می‌کند با این اضطراب و شدت آن در وجود خودتان بیشتر آشنا شوید.

بیشتر →
depression

سنجش افسردگی بک

افسردگی، اختلالی خلقی است که بر عواطف، احساسات و رفتار افراد تاثیر گذاشته و می‌تواند سبک و شیوه زندگی افراد را تغییر دهد. آزمون «افسردگی بک» شدت افسردگی را ارزیابی می‌کند و  در ارزیابی رواندرمانی و تاثیر درمان‌های مختلف بر بیماران اثرگذار است.

بیشتر →